1. Zašto nisam dobio potvrdu o registraciji domene na email adresu koju sam naveo kao kontakt korisnika domene pri registraciji?

Sve domene registrirane su najkasnije drugi radni dan nakon podnesenog zahtjeva za registraciju. Ako treći radni dan niste zaprimili obavijest o registraciji domene na kontakt e-mail adresu korisnika domene, kontaktirajte Registar .hr domena na adresu helpdesk@carnet.hr.

2. Zašto nisam dobio e-mail s podacima za pristup administraciji domene nakon što sam isti zatražio na www.domene.hr/portal/mydomain?

Možda ste link za administraciju domene zatražili za krivu osobu. Na adresi www.domene.hr/portal/mydomain, nakon unosa naziva domene, potrebno je odabrati odgovarajuću osobu (ako ih je više uneseno) i poslati autorizacijski link.

Provjerite svoj e-mail sandučić, i ako niste zaprimili e-mail, na stranici https://www.domene.hr/portal/home u tražilici domena provjerite je li e-mail adresa ispravno upisana.

Ako ste korisnik domene, e-mail adresu je potrebno ispraviti na adresi www.domene.hr/portal/mydomain. Nakon unosa naziva domene postoji mogućnost promjene e-mail adrese korisnika domene.

Ako ste administrator domene ili tehnička osoba, Vašu e-mail adresu treba ispraviti korisnik domene ili administrativna osoba (kada se radi o tehničkoj osobi) u administraciji domene.

3. Kada otvorim link za administraciju domene javlja mi grešku “Neuspješna autorizacija”, što napraviti?

To znači da ste link za pristup administraciji domene zatražili prije više od sat vremena. Iz sigurnosnih razloga, link je valjan sat vremena nakon slanja istog. U ovom slučaju zatražite ponovno slanje autorizacijskog linka na adresi www.domene.hr/portal/mydomain.

4. Već mi je odabrana opcija “Želim koristiti besplatne osobne www stranice” kako mogu dobiti korisničke podatke za prijavu?

To znači da ste već kreirali svoju web stranicu i dobili pristupne podatke na e-mail adresu. Ako ste izgubili svoje korisničke podatke za pristup administraciji domene, iste je potrebno zatražiti na adresi naziv-domene.from.hr/wp-admin (npr. domen-domenic.from.hr/wp-admin) klikom na link “Izgubili ste lozinku?”.

5. Zašto mi se na dnu administracije nalazi gumb “spremi” a ne “spremi i produži”?

Zato što ste se prijavili kao tehnička osoba. Tehničke osobe nemaju mogućnost produžiti domenu.

6. Zašto nisam zaprimio e-mail s pristupnim podacima za administraciju web stranice nakon što sam u administraciji odabrao opciju “Želim koristiti besplatne osobne www stranice”?

Možda niste navedeni kao korisnik domene. Korisnički podaci za pristup administraciji domene šalju se isključivo na e-mail korisnika domene. Ako ste navedeni kao korisnik domene provjerite ispravnost upisane e-mail adrese prema uputama koje se nalaze pod pitanjem broj 2.

Skip to content